ΝΕΟ ΕΠΑΛ 2016 έκδοση 2.0 (εμπλουτισμένη και διορθωμένη)

Πάνος Ντούλας

ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Οι παρακάτω σελίδες έχουν να κάνουν με τις προτεινόμενες από το ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) αλλαγές στη δομή και τα προγράμματα των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (στα ΕΠΑ.Λ.). Αυτές βρίσκονται εδώ και εδώ

Παρακάτω, παρουσιάζεται η Α’ Λυκείου (τα μαθήματα «Γενικής Παιδείας» και τα «Τεχνικά» Μαθήματα, συνοπτικά και αναλυτικά). Στη συνέχεια παρουσιάζονταιοι αλλαγές σε Τομείς και Ειδικότητες στη Β’ και Γ’ Λυκείου, συνοπτικά και αναλυτικά. Στο τέλος, υπάρχουν διάφορες ερωτήσεις-παρατηρήσεις.

Σε αδρές γραμμές, μπορούμε να πούμε ότι η Α’ ΕΠΑΛ γίνεται πιο «γενική» και πολλά μαθήματά της ανεβαίνουν στη Β’ Λυκείου.Στη Β’ Λυκείου πλέον θα σχηματίζονται Τομείς και όχι Ειδικότητες (όπως τώρα), τις οποίες οι μαθητές θα διαλέγουν στη Γ’ Λυκείου. Τέλος, προστίθεται μια τάξη μετά το ΕΠΑΛ, η Τάξη Μαθητείας, στην οποία οι μαθητές θα κάνουν ταυτόχρονα μαθήματα στο σχολείο και πρακτική άσκηση σε επιχειρήσεις.

Το νέο αυτό πρόγραμμα θα εφαρμοστεί για την Α’ και Β’ ΕΠΑΛ τον Σεπτέμβρη του 2016 ενώ για τη Γ΄ το 2017. Είναι αβέβαιο ακόμη αν θα υπάρξει Τάξη Μαθητείας τον Σεπτέμβρητου 2016 ή του 2017 ή του 2018, οπότε και θα τελειώσουν το ΕΠΑΛ οι πρώτοι μαθητές με το νέο σύστημα.

Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ

Με βάση τις προτάσεις του ΙΕΠ, σε ό,τι αφορά στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα στην Α’ ΕΠΑΛ, αυτό ενιαιοποιείται περισσότερο για όλα τα ΕΠΑΛ.Συγκεκριμένα, οι μαθητές μέχρι τώρα έκαναν 22 ώρες γενικής και 13 ειδικότητας.Τώρα θα κάνουν 29 ώρες «γενικής»και 6 ώρες (τρία δίωρα) «τεχνικά» μαθήματα επιλογής που θα επιλέγουν από 8 προσφερόμενα μαθήματα.

Γενική Παιδεία

Στον Πίνακα δείτε με γκρι όσα μένουν ίδια σε ώρες, με κόκκινο όσα χάνουν ώρες, με πράσινο όσα κερδίζουν (περίπου, αν και είναι λίγο πιο περίπλοκο):

Α’ ΕΠΑΛ 2015 2016
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ 1 1
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 3 3
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 1 1
ΙΣΤΟΡΙΑ 1 1
ΑΛΓΕΒΡΑ 3 3
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 1 1
ΦΥΣΙΚΗ 2 2
ΧΗΜΕΙΑ 2 1
ΒΙΟΛΟΓΙΑ   1
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ 2 2
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ 2 2
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2 2
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ (ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΩΡΕΣ) 2 2
ΣΕΠ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ (ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΕΝΙΚΟ)   2
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ –> ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 2 2
ΖΩΝΗ ΔΗΜΙΟΥΓ. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ   3
“ΤΕΧΝΙΚΑ” 11 6

Τα μαθήματα Γενικής λοιπόν μένουν ίδια εκτός από τις εξής αλλαγές:

  • Η ΧΗΜΕΙΑ χάνει 1 ώρα την οποία παίρνει η Βιολογία που προστίθεται ως μάθημα. 
  • Η ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (δηλ το Project) κρατάει τις ίδιες ώρες αλλά μετατρέπεται σε “Έρευνα στην Τεχνολογία”.
  • Προστίθεται ένα τρίωρο μάθημα: “ΖΩΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ”.
  • Στην ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ βασικά χάνονται κάποιες ώρες. Μέχρι τώρα ήταν μάθημα «ειδικότητας»σε όλες τις Ομάδες. Αλλά σε κάποιες Ομάδες είχε και κάποιες επιπλέον ώρες (πχ στην Ομάδα Οικονομίας κάνανε 4 ώρες συνολικά – άρα 2 ώρες επιπλέον). Τώρα γίνεται υποχρεωτικό για όλη την Α’ με δίωρο μόνο όμως (όπως ήταν πχ στους Γεωπόνους).
  • Στο ΣΕΠ λογικά χάνονται ώρες για τις «τεχνικές ειδικότητες» και κερδίζονται για όλους τους άλλους γιατί ναι μεν μένει στις 2 ώρες για όλα τα παιδιά αλλά, από το έγγραφο του ΙΕΠ, φαίνεται ότι δεν θα το κάνουν οι καθηγητές με Α’ Ανάθεση σε κάθε Ομάδα (που άλλωστε δεν θα υπάρχει πλέον) αλλά θα είναι μάθημα γενικής παιδείας – άρα λογικά θα μπορούν να το πάρουν όλοι.

Τεχνικά μαθήματα

  • Τα προσφερόμενα 8 «Τεχνικά» μαθήματα Επιλογής είναι βασικά 1 ή 2 από κάθε παλιά Ομάδα (μέχρι τώρα είχαμε 6 ομάδες: Γεωπόνοι, Οικονομίας, Εφαρμοσμένων Τεχνών, Ναυτιλιακών, Τεχνολογικών Εφαρμογών, Υγείας), από τα οποία οι μαθητές θα επιλέγουν 3 (δηλαδή 3 * 2 ώρες = 6 ώρες):
ΤΕΧΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΑΛ 2016 (επιλέγονται 3 από 8) ΩΡΕΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ 2016 2
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 2016 2
ΑΡΧΕΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ 2016 2
ΑΡΧΕΣ ΓΡΑΜΜΙΚΟΥ-ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ 2016 2
ΝΑΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ 2016 2
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ/ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ 2016 2
ΑΡΧΕΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ 2016 2
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 2016 2

Αναλυτικά τα «Τεχνικά» Μαθήματα συγκριτικά της Α’ ΕΠΑΛ για 2015 και 2016 (έχω αφαιρέσει την Πληροφορική για λόγους πιο εύκολου υπολογισμού αλλά σε όσες Ομάδες είχε επιπλέον ώρες πχ στην Ομάδα Οικονομίας, την έβαλα):

  ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΑ «ΤΕΧΝΙΚΑ» ΣΤΗΝ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ:    
  ΤΕΧΝΙΚΑ (2015= επιλέγεις ΟΜΑΔΑ, 2016 = επιλέγεις  3από 8 ΜΑΘΗΜΑΤΑ)20152016
       
έτος Τομέας και μάθημαώρεςώρες
  ΓΕΩΠΟΝΩΝ    
2015 ΑΡΧΕΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 3  
2015 ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ 3  
2015 ΑΡΧΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ 3  
2015 ΣΕΠ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ 2  
2016 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ 2016   2
  ΣΥΝΟΛΟ ΓΕΩΠΟΝΩΝ – συγκριση 11 2
       
       
  ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ    
2015 ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ 3  
2015 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΕΠΙΠΛΕΟΝ 2 ΩΡΩΝ) 2  
2015 ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ 4  
2015 ΣΕΠ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ 2  
2016 ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 2016   2
  ΣΥΝΟΛΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ – συγκριση 11 2
       
       
  ΕΦΑΡΜ ΤΕΧΝΩΝ    
2015 ΑΡΧΕΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ 3  
2015 ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ 3  
2015 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΕΠΙΠΛΕΟΝ 2 ΩΡΩΝ) 1  
2015 ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 2  
2015 ΣΕΠ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ 2  
2016 ΑΡΧΕΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ 2016   2
2016 ΑΡΧΕΣ ΓΡΑΜΜΙΚΟΥ-ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ 2016   2
  ΣΥΝΟΛΟ ΕΦΑΡΜ ΤΕΧΝΩΝ – συγκριση 11 4
       
       
  ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ    
2015 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΕΠΙΠΛΕΟΝ 2 ΩΡΩΝ) 2  
2015 ΝΑΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ 2  
2015 ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ 2  
2015 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ ΠΛΟΙΟΥ 2  
2015 ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1  
2015 ΣΕΠ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ 2  
2016 ΝΑΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ 2016   2
  ΣΥΝΟΛΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ -συγκριση 11 2
       
       
  ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ    
2015 ΑΡΧΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ 3  
2015 ΑΡΧΕΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ 4  
2015 ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 2  
2015 ΣΕΠ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ 2  
2016 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ/ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ 2016   2
2016 ΑΡΧΕΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ 2016   2
  ΣΥΝΟΛΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ συγκριση 11 4
       
       
  ΥΓΕΙΑΣ    
2015 ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 3  
2015 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ 2  
2015 ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ 2  
2015 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ & ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ 2  
2015 ΣΕΠ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ 2  
2016 ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 2016   2
  ΣΥΝΟΛΟ ΥΓΕΙΑΣ – συγκριση 11 2

Β’ και Γ’ ΕΠΑΛ

ΤΟΜΕΙΣ –ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ2016 ΚΑΙ 2017

Συνοπτικά

Με βάση την πρόταση του ΙΕΠ:

  • Πλέον στη Β’ ΕΠΑΛ, ο μαθητής δε θα διαλέγει και Τομέα και Ειδικότητα αλλά μόνο Τομέα.
  • Ειδικότητα θα παίρνει ο μαθητής στη Γ’ ΕΠΑΛ αντί για τη Β’ ΕΠΑΛ. Αυτό θα ξεκινήσει για τη Γ’ από το 2017-18.
  • Συνολικά, από 13 Τομείς (1 ανενεργός) και 43 Ειδικότητες (4 ανενεργές) το 2015-16, θα έχουμε 9 Τομείς και 34 Ειδικότητες το 2016-17.
  • 2 ανενεργές ειδικότητες της Γεωπονίας καταργούνται (Αλιείας και Δασοπονίας).
  • Ο Τομέας Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφήςμετονομάζεται σε Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος, χωρίς επιπλέον ειδικότητες.
  • Ο ανενενεργός Τομέας Περιβάλλοντος καταργείται μαζί με τις ειδικότητέςτου (Ανακύκλωσης,Ελέγχου ρύπανσης).
  • Στον Τομέα Διοίκησης-Οικονομίας δεν υπάρχει καμία αλλαγή, πέρα από μια μετονομασία της ειδικότητας «Υπάλληλος Οικονομίας και Διοίκησης στον Τουρισμό» σε «ΥπάλληλοςΤουριστικών Επιχειρήσεων».
  • Καταργείται συνολικά ο Τομέας Βιομηχανικού Σχεδιασμού. Από τις 2 ειδικότητες που είχε, η ειδικότητα Σχεδίασης και Παραγωγής Ενδύματος μεταφέρεται στον Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών,ενώ η ειδικότητα “Επιπλοποιία-Ξυλογλυπτική” καταργείται εντελώς.
  • Στον Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών καταργείται η ειδικότητα «Ψηφιδογραφίας-Υαλογραφίας».
  • Στον Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών η ειδικότητα «Σχεδιασμού Εσωτερικών Χώρων» μεταφέρεται στον Τομέα Δομικών.
  • Ο Τομέας Δομικών Έργων μετονομάζεται σε «Τομέα Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Σχεδίασης Εσωτερικών Χώρων». Έχει πλέον δύο ειδικότητες, με κάποια βασικά κοινά μαθήματα Τομέα (17 ώρες) στη Β’ ΕΠΑΛ και δίνει στους μαθητές να επιλέξουν για τις άλλες 6 ώρες δύο από τέσσερα προσφερόμενα τρίωρα, με το κάθε ζεύγος μαθημάτων να οδηγεί σε διαφορετική ειδικότητα.
  • Στους Ναυτιλιακούς, συγχωνεύονται ονομαστικά οι δύο τομείς σε έναν ενιαίο Τομέα Ναυτιλιακών με 2 ειδικότητες (Μηχανικών και Πλοιάρχων). 
  • Στον Τομέα Ηλεκτρολόγων-Ηλεκτρονικών-Αυτοματισμού, καταργείται εντελώς η ειδικότητα “Αυτοματισμού”.
  • Στον Τομέα Ηλεκτρολόγων-Ηλεκτρονικών-Αυτοματισμού, η ειδικότητα «Τεχνικός Δικτύων & Τηλεπικοινωνιών»συγχωνεύεται με την ειδικότητα «Τεχνικός Ηλεκτρονικών Συστημάτων & Εγκαταστάσεων».
  • Άρα, ο Τομέας Ηλεκτρολογίας-Ηλεκτρονικής (όπως θα ονομάζεται πλέον) θα έχει συνολικά 2 ειδικότητες.
  • Στον Τομέα Μηχανολογίαςδεν υπάρχει καμία αλλαγή.
  • Στον Τομέα Πληροφορικής, καταργείται μία ειδικότητα («Τεχνικός Εφαρμογών Λογισμικού») και επομένως ο Τομέας μένει με δύο ειδικότητες.
  • Ο Τομέας Αισθητικής-Κομμωτικής,με τις 2 ειδικότητές του,συγχωνεύεται με τον ενιαίο πλέον Τομέα Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας(όπως αυτός μετονομάζεται). Θα υπάρχουν και εδώ κάποια βασικά κοινά μαθήματα Τομέα (13 ώρες) στη Β’ ΕΠΑΛ και για τις υπόλοιπες 10 ώρες θα δίνεται στους μαθητές η δυνατότητα να επιλέξουν δύο από εννιά προσφερόμενα μικτά πεντάωρα, που οδηγούν σε διαφορετική ειδικότητα.

Συνοπτικά και με μια ματιά, οι αλλαγές σε Τομείς και Ειδικότητες:

ΤΟΜΕΑΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΛΙΕΙΑΣ & ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝΔε διδάσκεται τώρα
καταργείται
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ δε διδάσκεται τώρα- καταργείται
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ  μετονομάζεται ο Τομέας
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ & ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ δε διδάσκεται τώρα-καταργείται
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΡΥΠΑΝΣΗΣ & ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ δε διδάσκεται τώρα-καταργείται
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ   καταργείται ο Τομέας
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ μετονομάζεται η ειδικότητα
ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ   μετονομάζεται ο Τομέας
ΒΙΟΜΗΧΑΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΠΙΠΛΟΠΟΙΑΣ-ΞΥΛΟΓΛΥΠΤΙΚΗΣ καταργείται
ΒΙΟΜΗΧΑΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ & ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΝΔΥΜΑΤΟΣ μεταφέρεται Εφαρμοσμένων
ΒΙΟΜΗΧΑΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ   καταργείται ο Τομέας
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ μεταφέρεται Δομικών
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΨΗΦΙΔΟΓΡΑΦΙΑΣ-ΥΑΛΟΓΡΑΦΙΑΣ καταργείται
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ   συγχωνεύονται σε έναν Τομέα Ναυτιλιακών (με 2 ειδικότητες)
ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ  
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ & ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΚΤΥΩΝ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ συγχωνεύονται
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ & ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ & ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ & ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ καταργείται
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ   μετονομάζεται ο Τομέας
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ καταργείται
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ-ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ   συγχωνεύονται σε έναν Τομέα Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας (με 9 ειδικότητες)
ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ  

Ακολουθεί μια αναλυτική συγκριτική παρουσίαση Τομέων και Ειδικότητων και συνολικός σχολιασμός στο τέλος.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΜΕΩΝ Β’ ΕΠΑΛ, ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ Γ’ ΕΠΑΛ, ΚΑΙ ΩΡΟΛΟΓΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Β’ ΕΠΑΛ

Αναλυτικά, οι αλλαγές σε Τομείς και Ειδικότητες του 2015 και σε Τομείς και Ειδικότητες του 2016 είναι οι εξής. Με κόκκινο όσες δε λειτουργούν τώρα αλλά τυπικά υπάρχουν. Οι Ειδικότητες θα λειτουργήσουν το 2017 στη Γ’ ΕΠΑΛ:

ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ

ΤΟΜΕΑΣ 2015 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ 2015
  ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ     ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΛΙΕΙΑΣ & ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ & ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΤΟΠΙΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΠΟΤΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΤΟΜΕΑΣ 2016 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ 2017
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ & ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΤΟΠΙΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΠΟΤΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

Ωρολόγια Προγράμματα

ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ2015

  α) Τεχνικός Ανθοκομίας & Αρχιτεκτονικής Τοπίων
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
     
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2 2
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΟΠΙΟΥ 2 1
ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΑ & ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ 2 2
ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΦΥΤΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ 2 1
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΓΕΩΡΓΙΑ 2 2
ΦΥΤΟΤΕΧΝΙΑ ΦΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ 3 2
β) Τεχνικός Ζωικής Παραγωγής
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2 2
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΖΩΩΝ 2 2
ΖΩΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ 2 1
ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ-ΣΗΡΟΤΡΟΦΙΑ 2  
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΓΕΩΡΓΙΑ 2 2
ΠΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ-ΧΟΙΡΟΤΡΟΦΙΑ 4 2
γ) Τεχνικός Τεχνολογίας Τροφίμων & Ποτών
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2 2
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΠΟΤΩΝ 3 1
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ 2 2
ΠΑΡΑΓΩΓΗ & ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 2
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΤΟΙΜΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΠΟΤΩΝ 2 1
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΓΕΩΡΓΙΑ 2 2
δ) Τεχνικός Φυτικής Παραγωγής
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2 2
ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΙΑ 1 1
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΓΕΩΡΓΙΑ 2 2
ΦΥΤΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ 2 2
ΦΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ 3 2
ΦΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ 2 2

Ωρολόγια Προγράμματα

ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 2016

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΡΧΕΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 2  
ΖΩΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ 2 2
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΓΕΩΡΓΙΑ 2 1
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΓΕΩΡΓΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ 2 2
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ 2 3
ΦΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ 2 3

ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

ΤΟΜΕΑΣ 2015 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ 2015
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
ΤΟΜΕΑΣ 2016 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ 2017
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Ωρολόγια Προγράμματα

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 2015

Α) Υπάλληλος Αποθήκης & Συστημάτων Εφοδιασμού

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ I 2  
ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΙΙ 2 2
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ(LOGISTICS) 2 3
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ 3  
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΗΚΩΝ 3 2
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙKAIΟΥ(ΑΣΤΙΚΟΥ-ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ-ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ) 4  

Β) Υπάλληλος Διοίκησης & Οικονομικών Υπηρεσιών

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ I 2  
ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΙΙ 2 2
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ 3  
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙKAIΟΥ(ΑΣΤΙΚΟΥ-ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ-ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ) 4  
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 2 4
ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ-ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ(EXCEL) 2 2

Γ) Υπάλληλος Εμπορίας & Διαφήμισης

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ I 2  
ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΙΙ 2 2
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ 2 2
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MARKETING 4 2
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ 3  
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙKAIΟΥ(ΑΣΤΙΚΟΥ-ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ-ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ) 4  

Δ) Υπάλληλος Οικονομίας & Διοίκησης στον Τουρισμό

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ I 2  
ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΙΙ 2 2
ΓΑΛΛΙΚΑ/ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ 2  
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ 3  
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ & ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 3 4
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΥ(ΑΣΤΙΚΟΥ-ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ-ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ-ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ) 5  

Ωρολόγια Προγράμματα

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ2016

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ I 2  
ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΙΙ 2 2
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ(LOGISTICS) 2  
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MARKETING 2  
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ 2  
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ 3  
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙKAIΟΥ(ΑΣΤΙΚΟΥ-ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ-ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ-ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ) 4  
ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ-ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ(EXCEL)   4

ΤΟΜΕΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ + ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

ΤΟΜΕΑΣ 2015 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ 2015
ΒΙΟΜΗΧΑΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΠΙΠΛΟΠΟΙΑΣ-ΞΥΛΟΓΛΥΠΤΙΚΗΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ & ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΝΔΥΜΑΤΟΣ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΙΑΣ
ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ-ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ
ΨΗΦΙΔΟΓΡΑΦΙΑΣ-ΥΑΛΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΤΟΜΕΑΣ 2016 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ 2017
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΙΑΣ
ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ & ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΝΔΥΜΑΤΟΣ
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ-ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

Ωρολόγια Προγράμματα

ΒΙΟΜΗΧΑΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ +  ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ 2015

Α) Επιπλοποιίας – Ξυλογλυπτικής

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΞΥΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ 2 6
ΞΥΛΟΓΛΥΠΤΙΚΗ   3
ΡΥΘΜΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΠΛΟΥ 2  
ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΠΛΟΥ   4
ΣΧΕΔΙΟ ΕΠΙΠΛΟΥ   4

Β) Σχεδίασης & Παραγωγής Ενδύματος

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΝΔΥΜΑΤΟΣ   3
ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑΣ 3  
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΕΤΟΙΜΩΝ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ 2 3
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ   5
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΟΠΗΣ(ΠΑΤΡΟΝ) Ι   5

Γ) Αργυροχρυσοχοΐας

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΓΑΛΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΙΑΣ Ι(ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ) 2 7
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΙΑΣ ΙΙ(ΣΜΑΛΤΟ-ΧΥΤΟΠΡΕΣΣΑ)   3
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΑΣΤΙΚΗΣ   3
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗΣ   3
ΣΧΕΔΙΟ ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΙΑΣ   3

Δ) Γραφικών Τεχνών

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΓΡΑΜΜΑΤΟΓΡΑΦΙΑ 2 2
ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Ι 2 3
ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ 2  
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ 2 3
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ   5

Ε) Συντήρησης έργων Τέχνης – Αποκατάστασης

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ   5
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ-ΕΡΓΑ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ 2  
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ 3  
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ 2 5
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ   4

ΣΤ) Σχεδιασμού Εσωτερικών Χώρων

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ Ι   6
ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ Ι 1 4
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ Ι 1 4
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ   3
ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ 2  

Ζ) Ψηφιδογραφίας-Υαλογραφίας

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ   3
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ-ΕΡΓΑ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ 2  
ΣΧΕΔΙΟ-ΧΡΩΜΑ ΨΗΦΙΔΟΓΡΑΦΙΑΣ-ΥΑΛΟΓΡΑΦΙΑΣ   4
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ   3
ΨΗΦΙΔΟΓΡΑΦΙΑ-ΥΑΛΟΓΡΑΦΙΑ 2 7

Ωρολόγια Προγράμματα

ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ 2016

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΡΧΕΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ   3
ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ   4
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ   4
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ Η/Υ   5
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 2  
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ   5

ΤΟΜΕΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ + ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ

ΤΟΜΕΑΣ 2015 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ 2015
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
ΤΟΜΕΑΣ 2016 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ 2017
ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ

Ωρολόγια Προγράμματα

ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ και ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ 2015

Α) Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ Ι 3  
ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ I 4 3
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΛΟΙΟΥ I 2  
ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΛΟΙΟΥ I 4 3
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΛΟΙΟΥ I   2
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ   2

Β) Πλοίαρχος Εμπορικού Ναυτικού

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ Ι 2  
ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ-ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΦΟΡΤΙΩΝ 2 2
ΝΑΥΣΙΠΛΟΙΑ Ι-ΝΑΥΤΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΑ 2 3
ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ 2 1
ΝΑΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ-ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ 3 2
ΤΗΡΗΣΗ ΦΥΛΑΚΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ Ι 2 2

Ωρολόγια Προγράμματα

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ 2016

Άγνωστο ακόμη.

ΤΟΜΕΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ

ΤΟΜΕΑΣ 2015 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ 2015
ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ & ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΤΟΜΕΑΣ 2016 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ 2017
ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ & ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ

Ωρολόγια Προγράμματα

ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ 2015

Α) Σχεδιαστής Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΚΤΙΡΙΑΚΑ ΕΡΓΑ & ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ 3 2
ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ   4
ΣΧΕΔΙΟ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι   4
ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑ & ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ 3 2
ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΨΗΦΙΑΚΗ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΑ   3

Ωρολόγια Προγράμματα

ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ2016

17 ώρες Τομέα (για όλους):

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ-ΚΤΙΡΙΑΚΑ ΕΡΓΑ Ι 2 1
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗΣ & ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ 2  
ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 2  
ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟ & ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ   4
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΕ Η/Υ   4

+ 6 ώρες εργαστήριο (επιλέγουν δύο 3ωρα, είτε για Δομικών είτε Εσωτ. Χώρων):

Είτε αυτά:

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΔΟΜΙΚΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ-ΕΠΙΜΕΤΡΗΣΕΙΣ-ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ   3
ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΨΗΦΙΑΚΗ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΑ   3

Είτε αυτά:

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ Ι-ΕΠΙΜΕΤΡΗΣΕΙΣ-ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ   3
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ   3

ΤΟΜΕΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ

ΤΟΜΕΑΣ 2015 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ 2015
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ & ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΚΤΥΩΝ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ & ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΤΟΜΕΑΣ 2016 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ 2017
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ & ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ, ΔΙΚΤΥΩΝ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Ωρολόγια Προγράμματα

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ & ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ2015

Α) Τεχνικός Αυτοματισμού

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ-ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΕΣ 1 2
ΒΑΣΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ 3 3
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ   2
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ 1 3
ΨΗΦΙΑΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ 3 3

Β) Τεχνικός Δικτύων & Τηλεπικοινωνιών

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΒΑΣΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ 3 3
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΤΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ 2 3
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ   2
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ   2
ΨΗΦΙΑΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ 3 3

Γ) Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων & Δικτύων

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 1 3
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Ι 4 4
ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ-ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ 3 3
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ   3

Δ) Τεχνικός Ηλεκτρονικών & Υπολογιστικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΒΑΣΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ 3 3
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ & ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ 2 3
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ   2
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ   2
ΨΗΦΙΑΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ 3 3

Ωρολόγια Προγράμματα

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ 2016

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 1  
ΒΑΣΙΚΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ-ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ 2 2
ΒΑΣΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ-ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ 2 3
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ   3
ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ & ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ 2 3
ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΣΧΕΔΙΟ 2 3

ΤΟΜΕΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ

ΤΟΜΕΑΣ 2015 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ 2015
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΨΥΞΗΣ ΑΕΡΙΣΜΟΥ & ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘΕΤΗΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
ΤΟΜΕΑΣ 2016 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ 2017
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΨΥΞΗΣ ΑΕΡΙΣΜΟΥ & ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘΕΤΗΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

Ωρολόγια Προγράμματα

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ2015

Α) Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης, Αερισμού & Κλιματισμού

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΒΑΣΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ 2 2
ΜΗΧΑΝΙΚΗ-ΑΝΤΟΧΗ ΥΛΙΚΩΝ 3  
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ 3  
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ   3
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ 2 6

Β) Τεχνικός Μηχανικός Θερμικών Εγκαταστάσεων & Μηχανικός Τεχνολογίας Πετρελαίου & Φυσικού Αερίου

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΒΑΣΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ 2 2
ΜΗΧΑΝΙΚΗ-ΑΝΤΟΧΗ ΥΛΙΚΩΝ 3  
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ 3  
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ   3
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ 2 6

Γ) Τεχνικός Μηχανολογικών Εγκαταστάσεων & Κατασκευών

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΒΑΣΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ 2 2
ΜΗΧΑΝΙΚΗ-ΑΝΤΟΧΗ ΥΛΙΚΩΝ 3  
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ 3  
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ   3
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ 2 6

Δ) Τεχνικός Μηχανοσυνθέτης Αεροσκαφών

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΑΡΧΕΣ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ-ΔΟΜΗ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ 2 4
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ Ι 3 4
ΣΧΕΔΙΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ   2
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ-ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΕΙΣ 2 4

Ε) Τεχνικός Οχημάτων

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2 2
ΜΕΚ Ι 2 4
ΜΗΧΑΝΙΚΗ-ΑΝΤΟΧΗ ΥΛΙΚΩΝ 2  
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Ι 2 4
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ   3

Ωρολόγια Προγράμματα

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ2016

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 1  
ΒΑΣΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ & ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 2 2
ΜΗΧΑΝΙΚΗ-ΑΝΤΟΧΗ ΥΛΙΚΩΝ 2  
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ 3 3
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ   3
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ 2 5

ΤΟΜΕΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ανενεργός)

ΤΟΜΕΑΣ 2015 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ 2015
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ & ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΡΥΠΑΝΣΗΣ & ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ

ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ

ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΤΟΜΕΑΣ 2015 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ 2015
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ Η/Υ & ΔΙΚΤΥΩΝ Η/Υ
ΤΟΜΕΑΣ 2016 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ 2017
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ & ΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

Ωρολόγια Προγράμματα

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ2015

Α) Τεχνικός Εφαρμογών Λογισμικού

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1 3
ΒΑΣΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 2 2
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ 1 2
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΒΑΣΕΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 1 3
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΙΣΤΟΤΟΠΩΝ 1 3
ΥΛΙΚΟ & ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2 2

Β) Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1 3
ΒΑΣΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 2 2
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ 1 2
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΒΑΣΕΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 1 3
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΙΣΤΟΤΟΠΩΝ 1 3
ΥΛΙΚΟ & ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2 2

Γ) Τεχνικός Η/Υ & Δικτύων Η/Υ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1 3
ΒΑΣΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 2 2
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ 1 4
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ 1 2
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ 1 2
ΥΛΙΚΟ & ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2 2

Ωρολόγια Προγράμματα

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ2016

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 1  
ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1 3
ΒΑΣΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 2 2
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ 1 2
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΙΣΤΟΤΟΠΩΝ   4
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ 1 2
ΥΛΙΚΟ & ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2 2

ΤΟΜΕΑΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ-ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ + ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ à

ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ-ΕΥΕΞΙΑΣ

ΤΟΜΕΑΣ 2015 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ 2015
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ-ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΒΟΗΘΟΣ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
ΒΟΗΘΟΣ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
ΒΟΗΘΟΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ-ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
ΒΟΗΘΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ
ΒΟΗΘΟΣ ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΤΗ
ΒΟΗΘΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ
ΒΟΗΘΟΣ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ
ΤΟΜΕΑΣ 2016 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ 2017
ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ-ΕΥΕΞΙΑΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΒΟΗΘΟΣ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
ΒΟΗΘΟΣ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
ΒΟΗΘΟΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ-ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
ΒΟΗΘΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ
ΒΟΗΘΟΣ ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΤΗ
ΒΟΗΘΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ
ΒΟΗΘΟΣ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ

Ωρολόγια Προγράμματα

ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ-ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ + ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ2015

Α) Αισθητικής Τέχνης

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Ι 2 4
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΩΜΑΤΟΣ Ι 2 5
ΑΝΑΤΟΜΙΑ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ 2  
ΜΑΚΙΓΙΑΖ Ι 1 4
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΟΝΑΔΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ & ΜΟΝΑΔΩΝ ΕΥΕΞΙΑΣ 1  

Β) Κομμωτικής Τέχνης

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΓΑΛΛΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ Ι 1 9
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Ι 1 6
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΛΙΚΩΝ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ 2  
ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΟΜΗΣ ΤΡΙΧΩΤΟΥ ΚΕΦΑΛΗΣ-ΤΟΞΙΚΟΛΟΓΙΑ 2  

Γ) Βοηθός Ακτινολογικών Εργαστηρίων

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΑΚΤΙΝΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ 2  
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΚΤΙΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Ι   9
ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗΣ 4  
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΚΤΙΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 4  
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΤΟΜΙΑΣ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ Ι 2  

Δ) Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΑΓΩΓΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ 3  
ΒΡΕΦΟΚΟΜΙΑ 4 2
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ & ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ 2 5
ΜΟΥΣΙΚΗ-ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ   3
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΤΟΜΙΑΣ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ Ι 2  

Ε) Βοηθός Ιατρικών-Βιολογικών Εργαστηρίων

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Ι 2 3
ΚΛΙΝΙΚΗ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ Ι 2 3
ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΑ Ι 2 4
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΓΑΝΩΝ   3
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΤΟΜΙΑΣ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ Ι 2  

ΣΤ) Βοηθός Νοσηλευτή

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΒΑΣΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ 3 10
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΤΟΜΙΑΣ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ Ι 2  
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ 2  
ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑ 2  
ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ-ΤΕΧΝΙΚΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟΥ 2  

Ζ) Βοηθός Οδοντοτεχνίτη

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ 3 8
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΔΟΝΤΙΩΝ 1 3
ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΑ ΥΛΙΚΑ 2  
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ 2  
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΤΟΜΙΑΣ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ Ι 2  

Η) Βοηθός Φαρμακείου

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΤΟΜΙΑΣ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ Ι 2  
ΣΥΝΤΑΓΟΛΟΓΙΑ-ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ-ΒΙΒΛΙΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ 3  
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Ι/ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΑΡΜΑΚΟΓΝΩΣΙΑΣ Ι 4 5
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ 2 2
ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑ 3  

Θ) Βοηθός Φυσικοθεραπευτή

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ 1 2
ΗΛΕΚΤΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ 2 2
ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ 2 4
ΜΑΛΑΞΗ 2 4
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΤΟΜΙΑΣ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ Ι 2  

Ωρολόγια Προγράμματα

ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ-ΕΥΕΞΙΑΣ2016

13 ώρες για όλους:

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 2  
ΑΝΑΤΟΜΙΑ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ 3  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ   2
ΥΓΙΕΙΝΗ 2  
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ 2  
ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΜΕΑ 2  

+ 10 ώρες (επιλέγουν δύο 5ωρα μαθήματα ειδικότητας)

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ Θ ΩΡΕΣ Ε
ΑΚΤΙΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Ι 2 3
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ Ι 1 4
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ 1 4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ 1 4
ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΑ Ι 1 4
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Ι 1 4
ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΑ Ι 2 3
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ Ι 1 4
ΦΑΡΜΑΚΟΓΝΩΣΙΑ Ι / ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Ι 2 3

Ερωτήματα – Παρατηρήσεις

  • Ποιο θα είναι το κατώτατο όριο μαθητών για σχηματισμό τάξης μαθήματος Επιλογής στην Α’;;;Στην ουσία, σε κάθε ΕΠΑΛ θα λειτουργούν 3 ή το πολύ 4 μαθήματα επιλογής. Γιατί να μη δοθεί η δυνατότητα να μπορούν οι μαθητές να παρακολουθήσουν όλες τις Επιλογές ώστε να ξέρουν καλύτερα τι να διαλέξουν;
  • Τι ακριβώς θα είναι η “ΖΩΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ”, που θα διδάσκεται 3 ολόκληρες ώρες;
  • Στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα της Β’ ΕΠΑΛ, έχουμε, όπως περιμέναμε, μειωμένες ώρες για αρκετές «ειδικότητες».Ειδικά οι ειδικότητες Ηλεκτρονικής-Ηλεκτρολόγων «σφάζονται». Σε ένα τυπικό ΕΠΑΛ που είχε και τις δύο ειδικότητες (Ηλεκτρονικών και Ηλεκτρολόγων), μπορούν να χαθούν μέχρι και το 50% των ωρών μέσα στα δύο επόμενα χρόνια. Αυτό σημαίνει υπεραριθμίες, απώλεια οργανικών, απώλεια θέσεων αναπληρωτών. Επίσης, θα σημάνει πρακτικά και απώλεια Τμημάτων Ειδικοτήτων για τους μαθητές και ενδεχόμενη μετακίνησή τους αλλού, κτλ.
  • Το ότι είναι περίργο το νέο Πρόγραμμα και ειδικά κάποιοι Τομείς φαίνεται κι από το γεγονός ότι δημιουργούνται ουσιαστικά και «Υπο-τομείς», όπως στους Δομικών Έργων ή στο Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας. Αναγνωρίζει, δηλαδή, το ΙΕΠ ότι αυτά τα αντικείμενα έχουν μια σχετική αυτονομία μεταξύ τους και ότι δύσκολα χωράνε σε έναν Τομέα.
  • Τα πλεονάσματα σε ώρες των Τεχνικών Ειδικοτήτων τα οποία θα προκύψουν από το στρίμωγμα των ωρών ειδικοτήτων σε μία (ή το πολύ μιάμιση) τάξη, πού θα κληθούν να τα διαθέσουν οι συνάδελφοι (πχ ολικά ή μερικά στα ΔΙΕΚ);
  • Παρότι τα κείμενα του ΙΕΠ μιλάνε για διατήρηση των ίδιων αναθέσεων, αν κρίνουμε από την εμπειρία μας (πχ πέρσι αλλάξανε 4 φορές μέσα σε 6 μήνες!), είναι προφανές ότι μπορεί να υπάρξουν αλλαγές αναθέσεων. Και ο Υπουργός είπε, άλλωστε, κάτι σχετικό τις προάλλες.
  • Μαζί με την αλλαγή αναθέσεων, θα υπάρξει ανασχεδιασμός των πάνω από 150 ειδικοτήτων (ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ) της Δευτεροβάθμιας;
  • Πώς θα σχηματίζονται τα Τμήματα Ειδικότητας στη Γ’ ΕΠΑΛ;;; Με ποιο όριο μαθητών; Τώρα, αυτό που συμβαίνει είναι ότι σχηματίζεται Τμήμα Ειδικότητας στη Β’ ΕΠΑΛ, αν υπάρχει ένα ελάχιστο όριο μαθητών. Αν υπάρξουν πχ 15 μαθητές στη Β’ ΕΠΑΛ, με το τωρινό σύστημα, συνήθως από τη στιγμή που σχηματίζεται Ειδικότητα στη Β’ ΕΠΑΛ, αυτή συνεχίζει μέχρι και τη Γ΄ και ολοκληρώνει. Ας υποθέσουμε ότι θα γίνεται το ίδιο αλλά για τον σχηματισμό Τομέα στη Β’ ΕΠΑΛ από του χρόνου(2016). Στο Νέο ΕΠΑΛ 2016 όμως, αν συνεχίσουν στη Γ’ ΕΠΑΛ μόνο 10 παιδιά, θα φτιαχτεί Ειδικότητα στη Γ’ το 2017; Αν δεν φτιαχτεί, τι ακριβώς θα κάνουν τα παιδιά; Θα πάνε σε άλλον Τομέα ή απλά θα μείνουν μετέωρα και θα αναγκαστούν να μετακινηθούν; Ή απλά θα λειτουργεί εναλλάξ (δηλαδή ανά 2 χρονιές) κάθε Ειδικότητα;
  • Το ΙΕΠ θα πρέπει να βγάλει Ωρολόγιο Πρόγραμμα για τη Γ’ ΕΠΑΛ, επίσης για να υπάρχει πιο ολοκληρωμένη εικόνα.
  • Θα υπάρξει πρόβλεψη για λειτουργία Β’ Ομάδας στη Γ’;
  • Τι θα γίνει με τα Εσπερινά ΕΠΑΛ;;; Ποια είναι η αντιστοιχία των Τάξεων;;; Μέχρι τώρα, η Β’ ΕΠΑΛ του Πρωινού, επειδή είχε 23 ώρες Τεχνικών «έσπαγε» στη Β’ και στη Γ’ του Εσπερινού ΕΠΑΛ (δηλαδή 15 και 15 ώρες Τεχνικών). Η Πρωινή Γ’ ΕΠΑΛ (επίσης 23 ώρες) έσπαγε στην Εσπερινή Γ’ και στη Δ’. Δηλαδή, οι 23+23=46 ώρες της Πρωινής Β’+Γ’ μοιραζόταν κάπως λογικά στις 15+15+15=45 ώρες της Εσπερινής Β’+Γ’+Δ’. Δηλαδή, είχαμε:

Πρωινή Β’ (23 ώρες)                            Εσπερινή Β’ (15 ώρες)

                                                              Εσπερινή Γ’ (15 ώρες)

Πρωινή Γ’ (23 ώρες)                            Εσπερινή Δ’ (15 ώρες)

Τώρα, όμως, λογικά η Πρωινή Β’ θα αντιστοιχεί αποκλειστικά και μόνο στην Εσπερινή Β΄, αφού εκεί θα υπάρχει μόνο Τομέας. Δηλαδή, από 23 ώρες στην Πρωινή Β΄ θα πάμε σε 15 ώρες στην Εσπερινή Β’.  Δηλαδή:

Πρωινή Β’ (23 ώρες)                            Εσπερινή Β’ (15 ώρες)

                                                              Εσπερινή Γ’ (15 ώρες)

Πρωινή Γ’ (23 ώρες)                            Εσπερινή Δ’ (15 ώρες)

Ποιες ώρες θα μειωθούν; Γιατί το ΙΕΠ δεν έβγαλε Ωρολόγιο Πρόγραμμα και για τα Εσπερινά;

  • Τα Αγγλικά Ειδικότητας (Ορολογία), στη Β’ ΕΠΑΛ σε αρκετούς Τομείς γίνονται μονόωρο ή απλά εξαφανίζονται(!). Πέρα από τα γνωστά φετινά προβλήματα (δεν υπήρχαν βιβλία σε πολλές ειδικότητες και έπρεπε οι μαθητές, με δικά τους έξοδα, να αγοράσουν βιβλία από την αγορά!!!),άραγε το ΙΕΠ πιστεύει στα αλήθεια ότι στα ΕΠΑΛ όπου φοιτούν και πολλά παιδιά με περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες για φροντιστήρια κτλ, τα Αγγλικά δεν είναι απαραίτητα στους αυριανούς Μηχανολόγους ή Ηλεκτρολόγους ή Γεωπόνους;; Επίσης, εξαφανίζονται εντελώς τα Γαλλικά σε συγκεκριμένες ειδικότητες (Κομμωτική, Αργυροχρυσοχοϊα στη Β΄, αφού πλέον δεν υπάρχουν ως Ειδικότητα εκεί αλλά μόνο στη Γ’).
  • Θα υπάρξει κάποια πρόβλεψη για συγγραφή νέων βιβλίων για όλους τους Τομείς, σοβαρών και σύγχρονων; Ή θα πάμε πάλι με μπαλώματα;
  • Μέχρι τώρα, το Επίπεδο 3 παρεχόταν από τις ΕΠΑΣ, τα Μεταγυμνασιακά ΙΕΚ (τις ΣΕΚ, που καταργήθηκαν-καταργούνται) κτλ. Με το τωρινό σύστημα, φαίνεται ότι ένας μαθητής θα παίρνει το Επίπεδο 2 (Γυμνάσιο) είτε το Επίπεδο 4 (δηλαδή το Λύκειο). Θα παρέχεται Επίπεδο 3 και πώς;;; Τι ρόλο θα έχουν οι ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ, που διατηρούνται για μια πενταετία;
  • Προφανές είναι ότι για πολλές ειδικότητες ένα μεγάλο μέρος του προγράμματος σπουδών μεταφέρεται στο μεταλυκειακό έτος ειδίκευσης που προβλέπει 7 ώρες μαθήματα ειδικότητας στο σχολείο και το υπόλοιπο πρόγραμμα στη Μαθητεία στις επιχειρήσεις (που προβλέπεται και στο Μνημόνιο 3, άλλωστε). Σε ένα σχολικό έτος (Γ’ ΕΠΑΛ) δεν είναι εύκολο να καλυφθεί ο όγκος των γνώσεων και δεξιοτήτων (εργαστηριακά μαθήματα), που αντιστοιχούν σε κάθε ειδικότητα. Για να κατακτήσουν οι μαθητές το σύνολο των γνώσεων και των δεξιοτήτων  της ειδικότητάς τους θα οδηγούνται, εκ των πραγματων, στο να φοιτήσουν και στο μεταλυκειακό έτος εξειδίκευσης, που μόνο κατ’ όνομαθα είναι προαιρετικό. Ουσιαστικά, το μεταλυκειακό έτος εξειδίκευσης θα είναι «αδιάφορο» μόνο για όσους μαθητές καταφέρουν να εισαχθούν στα ΑΤΕΙ, δηλαδή ένα πολύ μικρό ποσοστό των  μαθητών των ΕΠΑΛ.
  • Η Μαθητεία θα λειτουργεί σε όλα τα ΕΠΑΛ;
  • Πώς θα μπαίνουν στη Μαθητεία οι μαθητές των Εσπερινών ΕΠΑΛ, που είναι εργαζόμενοι το πρωί στις δικές τους δουλειές;;; Δηλαδή, για να παρακολουθήσει Μαθητεία ένας εργαζόμενος μαθητής, θα πρέπει να παρατήσει τη δουλειά του;
  • Με ποιους εργασιακούς-μαθησιακούς όρους θα γίνεται αυτή; Πώς θα διασφαλίζονται και οι νυν εργαζόμενοι από την απόλυση και τη μερική «ανακύκλωση» κάθε χρόνο των εργαζομένων-μαθητών μέσω Μαθητείας;;; Μήπως με αυτό το σύστημα οι σχολικές μονάδες θα μετατραπούν σε γραφεία ενοικίασης εργαζομένων και απλά θα διαχειρίζονται το εργατικό δυναμικό με ευέλικτο και φτηνό για τους εργοδότες τρόπο;;;
  • Τι ακριβώς θα γίνει με την Πιστοποίηση Επαγγελματικών Δικαιωμάτων;

Τα συμπεράσματα δικά σας… Ευχαριστώ τους συναδέλφους για τις χρήσιμες παρατηρήσεις τους. Ευπρόσδεκτη κάθε άλλη παρατήρηση-σχόλιο-ερώτηση.